לימוד והעצמה דרך מוזיקה
שיעורי גיטרה ופסנתר באופן פרטני וקבוצתי. בהתאם לאופי והטעם של התלמיד תותאם לו תכנית מוזיקלית אישית בדגש על ביטוי יצירתי והעצמה. כולל תיאוריה ופיתוח שמיעה.
הפקה מוזיקלית לאירועים וטקסים. התאמת החלק המוזיקלי של האירוע לאופי הקהילה על ידי הקמת הרכבים ייעודיים. הפקה מוזיקלית לשירים וסקיצות מוזיקליות.
ניצוח וניהול של הרכבים קוליים כולל גיוס המשתתפים, עבודה קולית, כתיבת עיבודים קוליים והכנה להופעות בקהילה.
אני רועי ואני אוהב מוזיקה 🙂 אוהב לנגן, אוהב לשיר, אוהב להתחבר דרך המוזיקה לאחרים ולהוביל בדרכי המוזיקה אחרים, בנגינה ושירה.
כבר בגיל צעיר למדתי קלידים, גיטרה והשתתפתי במקהלה. אח"כ בגרתי והלכתי ללמוד לימודים גבוהים של מוזיקה. בגלל שתמיד ראיתי במוזיקה גם אמצעי לחיבור ביטוי והעצמה, שילבתי בלימודי המוזיקה גם את תחום החינוך ויצאתי עם תואר בחינוך מוזיקלי, שסלל לי את הדרך להוראת מוזיקה בדרכים מגוונות.
מאז שסיימתי את התואר אני עובד בתחום במלוא המרץ. גם כמורה פרטי לגיטרה פסנתר וקלידים, גם כמורה למוזיקה בבתי ספר וגם כמנחה הרכבים כליים וקוליים. כיף לי להעביר את הידע שלי לאחרים ולעזור להם להוציא את המוזיקליות שבהם כך שיוכלו גם לקבל עוד ערוץ ביטוי ועוד פלטפורמה לחיבורים וקשרים.
מזמין אתכם להתחבר ולהתבטא דרך המוזיקה.
מחקרים מראים לנו שלימוד מוזיקה מפתח את היכולות הקוגנטיביות הקואורדינציה, היכולת החברתית, נותן לנו מקום להגשים את עצמנו ועם המורה יודע להכיל, לתת חיזוקים חיוביים על הצלחות ולשדר אמונה בלומד, הוא יכול לתרום לתחושת העצמה וביטחון עצמי.
כשאתם מנגנים בפסנתר, גיטרה או כל כלי, אתם משפרים לא רק את היכולות המוזיקליות שלכם אלא גם את היכולת המילולית ואת הראייה. מחקר שפורסם בשנת 2008 בכתב העת PLoS one מצא שתלמידים בגילאי 8 עד 11 שלמדו בשיעורי מוזיקה פיתחו עם הזמן יכולות ראייה משוכללות יותר ומנת משכל גבוהה יותר בהשוואה לאלה שלא השתתפו בשיעורי מוזיקה.
היתרונות בנגינה בכלי מוזיקלי, קבעו החוקרים, אינם רק מוזיקליים אלא מתרחבים ליכולות קוגניטיביות נוספות.
"מוזיקה היא הבעה של ההרמוניה בקול. אהבה היא הבעה של ההרמוניה בחיים"